Naš softver vam omogućava da bolje vodite servis tako što ćete centralizovati podatke u bazu svih kupaca, istoriju njihovih narudžbina, kao i podatke o učestalosti servisiranja proizvoda.
Naš softver vam omogućava da bolje vodite servis tako što ćete centralizovati podatke u bazu svih kupaca, istoriju njihovih narudžbina, kao i podatke o učestalosti servisiranja proizvoda.
Nakon sto vam se kupac obrati za uslugu servisa, jednostavno možete otvoriti novi nalog, a ukoliko je reč o kupcu koji je već koristio vaše usluge sistem će vam ponuditi automatski kreiran nalog, na osnovu istorijskih podataka koje ima. Dodatna opcija za upravljanje servisnim ugovorima sa kupcima vam pruža bolji uvid u popuste, specijalne cene i garancije.
Implementacijom našeg rešenja jednostavno stičete uvid u izveštaje o zakazanim servisima i lokacijama, kao i raspoloživost tehničkog osoblja sertifikovanog za određeni tip usluge. Ovakav sistem vam omogućava da bolje upravljate resursima, vremenom, kao i lakše delegiranje posla i efikasniju organizaciju svakodnevne operative.