Upravljanje projektima

Vođenje projekata i upravljanje resursima je važno za efikasnost i produktivnost vašeg preduzeća, kao i za kontrolu budžeta i troškova. Navexpress365 modul za projektni menadžment (upravljanje projektima) vam omogućava da pratite svoje resurse i budžete, adekvatno naplatite projekat (formirate cene) i budete profitabilni.

Navexpress365 je odlično je rešenje koje možete koristiti za evidenciju pojedinačnih zadataka, ali i za upravljanje procesom razvoja novog proizvoda. Naš softver vam otvara mogućnost da pratite i kontrolišite sve faze razvoja projekta i jednim klikom lokalizujete potencijalne probleme i upravljate rizicima i budžetima.

Upravljanje resursima

Naš softver za upravljanje projektima vam pruža mogućnost da kreirate bazu svih resursa kojima vaše preduzeće raspolaže, kao i da ih grupišete prema ljudskim resursima, opremi, materijalima za rad itd. Na ovaj način postižete bolju kontrolu i olakšavate planiranje projekata i budžetiranje. Informacije o raspoloživim resursima su vam dostupne u svakom trenutku, a time olakšana njihova alokacija na različite projekte i zadatke. Nakon što rasporedite resurse, možete jednostavno i precizno da obračunate troškove po pojedinačnim ili grupama resursa potrebnih da bi se određeni projekat izveo.

Jednostavnim praćenjem opterećenosti, efikasnosti i profitabilnosti resursa izbegavate preklapanja i zastoje na projektima.

Upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom je još jedna važna opcija koju modul za upravljanje projektima nudi. Zaposlenima možete dodeliti različite privilegije za upravljanje vremenom. U fazi inicijacije projekta zaposleni unose procenu sati za koji bi se određeni zadatak mogao završiti, koje menadžer projekta odobrava i na osnovu kojih formira ponudu i cenu za klijenta. Ukoliko u toku faze implementacije projekta dođe do izmena ili potrebe za dodatnim razvojem, zaposleni na projektu mogu da zahtevaju dodatne sate koje pripisuju projektu i šalju na odobrenje. Po završetku projekta, klijentu jednostavno možete poslati izveštaj o broju utrošenih sati, kao i specifikaciju zadataka. Projekat možete fakturisati u celosti ili po fazama, ali i po principu ugovora – sve prilagođavate svom poslovanju i klijentima.

Povećanje produktivnosti

Ukoliko koristite eksterne usluge na projektima, kroz naš modul možete odobravati plaćanja vendora automatskim prosleđivanjem informacije finansijama o dospeloj robi ili isporučenim uslugama.

Niz navedenih funkcionalnosti za projektni menadžment i jednostavan pristup podacima koji dobijate  kupovinom i korišćenjem našeg rešenja, pomoći će vam da lokalizujte potencijalne zastoje, kontrolišete budžete i pametno formirate cene, čime povećavate vrednost svog poslovanja koristeći sve potencijale.