Analize i izveštavanje

U odnosu na paket za koji se opredelite, dobićete i neke od opcija za izveštavanje iz širokog spektra koje naše ERP rešenje nudi - od različitih finansijskih analiza, podataka o kretanju zaliha, izveštaja o proizvodnim i servisnim kapacitetima do podataka o radnom učinku zaposlenih, raspoloživim resursima ili projektima na kojima preduzeće trenutno radi.
Više o analizama

Samo nekoliko jednostavnih koraka vas deli od ovih vrednih podataka, i što je najvažnije, uvek vam je dostupno najnovije stanje. Posmatranje svih aspekata vašeg poslovanja u realnom vremenu čini da bolje pravljate rizicima i promenama, na vreme reagujete i predupredite probleme, kao i da pravite tačnije prognoze za budućnost vaše kompanije i pravovremeno donosite pametne odluke.

Podatke iz našeg softvera jednostavno možete izvesti u Excel ili Word, i dalje ih obrađivati u skladu sa specifičnim zahtevima i potrebama. Možete kombinovati podatke iz različitih modula i podeliti ih po dimezijama, ali ih i kombinovati sa podacima iz drugih programa za praćenje vašeg poslovanja – kao što je na primer Google analitika.

Navexpress 365 možete integrisati sa Power BI, moćnim setom alata za analizu podataka. Ovaj set može da koristi krajnji korisnik – menadžer ili neki drugi donosilac odluka, za prikupljanje, skladištenje i vizualizaciju podataka, a da im nije potrebno prethodno tehničko znanje ili pomoć. Izveštaje u PowerBI možete modifikovati prema svojim potrebama, a automatskim osvežavanjem podataka koje posmatrate, dobijate vizualizaciju željenih izveštaja u realnom vremenu i uvek ste sigurni da ste ispratili i najnovije izmene u sistemu. Integracija sa drugim alatima za praćenje poslovanja omogućava automatsko grupisanje podataka na jednom, centralnom mestu, i alocira vreme koje biste utrošili na manuelno pravljenje i spajanje tabela na kvalitetnije analize obrađenih podataka i njihovu transformaciju u plan akcija za dalje upravljanje poslovnim procesima.